tag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.comments2024-01-02T04:03:13.424+02:00Shlomo Yona's Blog -- יומן הרשת של שלמה יונהAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/11925944391713317942noreply@blogger.comBlogger374125tag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-75715496194652132522013-12-05T13:27:54.529+02:002013-12-05T13:27:54.529+02:00הי שלמה,
באיזה כיתה אביב?
האם הוא יושב לבדו, או ...הי שלמה, <br />באיזה כיתה אביב? <br />האם הוא יושב לבדו, או שנדרש / מומלץ מבוגר בסביבה או מסגרת זמן מוגדרת (כמו בשיעור העשרה בבית ספר)?<br /><br />תודה:)<br />דניAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-72683925186280897752013-10-02T20:24:33.698+03:002013-10-02T20:24:33.698+03:00מי מוכר את הספר ביד שניה ?
מי מוכר את הספר ביד שניה ?<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-3129506557551374752013-09-27T16:31:45.516+03:002013-09-27T16:31:45.516+03:00מקסים, שמח שנהניתם
דודימקסים, שמח שנהניתם<br /><br />דודיDudi Holtzmanhttps://www.blogger.com/profile/10577819051471001515noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-44219005005703379192013-07-28T11:02:21.585+03:002013-07-28T11:02:21.585+03:00טוב שאתם נהנים...
אגב, אנחנו שכרנו רכב מחברת שלמה...טוב שאתם נהנים...<br /><br />אגב, אנחנו שכרנו רכב מחברת שלמה סיקסט ומאוד היינו מרוצים<br /><br />בפעם הבאה נסה אותם, אולי תקבל הנחה בגלל השם...<br /><br />הבלוג שלי על הטיול ביער השחור:<br />http://dudiblackforest.blogspot.co.il/<br /><br />עוד לא הושלמו כל הפוסטים<br /><br />לינק לתמונות<br />https://plus.google.com/photos/115814351210941266388/albums/5899734257149828449<br />Dudi Holtzmanhttps://www.blogger.com/profile/10577819051471001515noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-82998794788137697122013-07-22T10:14:41.823+03:002013-07-22T10:14:41.823+03:00לא יודע איפה אתם למדתם, אבל אני מעולם לא נתקלתי בט...לא יודע איפה אתם למדתם, אבל אני מעולם לא נתקלתי בטעויות הנ"לAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/00174979336827948759noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-67517159452279308582013-07-21T11:14:40.548+03:002013-07-21T11:14:40.548+03:00רק שהיה רצוי לכתוב "מילאו בקבוקי מיםרק שהיה רצוי לכתוב "מילאו בקבוקי מיםAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-70939149906463245542013-06-28T11:25:28.577+03:002013-06-28T11:25:28.577+03:00אין בשאלות כל דופי.... דווקא הבן שלך לא הצליח לפשט...אין בשאלות כל דופי.... דווקא הבן שלך לא הצליח לפשט את המילה בקבוק לאמת מידה והוא דמיין בקבוקי פלסטיק זוליםAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/02158632512743409610noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-72563102248937009692013-06-28T11:16:55.556+03:002013-06-28T11:16:55.556+03:00אמת נראה לי קצת טעיתם, מכיוון שיכול להיות שמתכווני...אמת נראה לי קצת טעיתם, מכיוון שיכול להיות שמתכוונים שמילאו חצי בקבוק ולא חצו אותו.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-72254790520826776172013-06-10T10:16:19.172+03:002013-06-10T10:16:19.172+03:00האמת שזו סמנטיקה, נקודה, לא יחסית. יחס זה ממתימטיק...האמת שזו סמנטיקה, נקודה, לא יחסית. יחס זה ממתימטיקה פה אין יחס- יש רק ''תשובה אבסורדית'' אחת (שאלה 6).<br />אגב, פה מנסים להעביר לילד שלך את המושג של שברים. אם היו גם עושים זאת עם דוגמא שתכלול את מושג הנפח זה רק היה גורע.guynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-8693254219518436462013-06-07T08:58:07.985+03:002013-06-07T08:58:07.985+03:00This comment has been removed by a blog administrator.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-38714463613241029642013-05-31T11:15:09.937+03:002013-05-31T11:15:09.937+03:00תגידי תודה שאת המספרים ציינו בספרות ולא במלל, אחרת...תגידי תודה שאת המספרים ציינו בספרות ולא במלל, אחרת היה מופיע "שלושים ושש תלמידים" או ארבעים וארבע בקבוקיםAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-71907937634234924702013-05-21T10:42:36.519+03:002013-05-21T10:42:36.519+03:00כל מי שקצת יותר מפותח מגורילה זוכר.כל מי שקצת יותר מפותח מגורילה זוכר.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-23243799434607865772013-05-20T11:39:45.159+03:002013-05-20T11:39:45.159+03:00מה?!
מה הקשר?
מה?!<br />מה הקשר?<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11925944391713317942noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-10599034515991212642013-05-20T09:37:20.642+03:002013-05-20T09:37:20.642+03:00נפלא !! ממש נהדר !
חשוב מאוד שהנ"ל גילה לאחר ...נפלא !! ממש נהדר !<br />חשוב מאוד שהנ"ל גילה לאחר עשרות שנים והשקעה אדירה תגלית לגבי "יריעה תלת מימדית חלקה ופשוטת קשר" בשעה שיש אלפי זקנים, ילדים ואחרים שאין להם אפילו יריעה דו ממדית לחמם אותם בימי החורף הקרים...<br />זה אמנם לא המקור היחידי לבזבוז כספי הציבור, אבל קצת רגישות !Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-28127838680824885222013-05-13T21:03:56.835+03:002013-05-13T21:03:56.835+03:00כמו שבמרשם לעוגה רשום ארבע ביצים ושלוש וחצי כוסות ...כמו שבמרשם לעוגה רשום ארבע ביצים ושלוש וחצי כוסות קמח,<br />או הבנאי שמערבב שק מלט עם שבעה דליים של חול.<br />במקרים אלה הכוסות או הדליים הם יחידות נפח.<br />היחידות האלה אינן רשמיות, ולכן גודלן תלוי בפרשנות המקומית להן.<br />כך גם במקרה של הבקבוקים.<br /><br />כדאי להוקיר את הילד על יכולת האבחנה המדוייקת, ולהראות לו גם את האפשרות הזאת לפרש את השאלה.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-57781123577622606692013-05-12T10:21:47.896+03:002013-05-12T10:21:47.896+03:00אפשר להתייחס למילה "בקבוק" כאל יחידת מיד...אפשר להתייחס למילה "בקבוק" כאל יחידת מידה.<br />כנראה זאת היתה כוונת השאלות.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-8977096629823737112013-05-09T09:57:37.063+03:002013-05-09T09:57:37.063+03:00האמת היא שכשהייתי חונך ב"פרח" ראיתי שאלו...האמת היא שכשהייתי חונך ב"פרח" ראיתי שאלות אבסורדיות הרבה יותר. אני לא זוכר כרגע דוגמאות כי זה היה לפני מס' שנים, אבל בוא נגיד שהדוגמאות שהבאת כאן זה סמנטיקה יחסית למה אני ראיתי...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-79781743151141282462013-05-04T09:13:50.541+03:002013-05-04T09:13:50.541+03:00היופי בשאלות מסוג זה הוא דווקא ריבוי האפשרויות והע...היופי בשאלות מסוג זה הוא דווקא ריבוי האפשרויות והעמימות.<br />הבעיה היא שאין נותנים לילדים את הכלים להבין את העמימות הזאת ולא אמצעים להעריך מה אפשרויות סבירות בהקשר ומה אפשרויות שאינן מתאימות וכיצד לנסח תשובות שמגדירות תחת אילו הנחות ניתן הפתרון המוצע.<br />השאלות הללו כאשר ניתנות לילדים במנותק מהכלים להתמודד עמן מעמיקות את חרדת המתמטיקה אצל הילדים. החרדה מחריפה כאשר המורה מציגה בכיתה פתרון אחד נכון (לדעתה) ואינה יודעת להציג את מגוון האפשרויות ואת השיקולים להשוואה ביניהם ולהערכה ביניהם.<br />אין פלא שיש לנו דורות שלמים של אנשים שחרדים ממתמטיקה.<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11925944391713317942noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-43816592957310749162013-05-03T10:29:14.809+03:002013-05-03T10:29:14.809+03:00הבעיה היא שבאמת הבן שלך עושה קשרים ובוחן הקשרים ול...הבעיה היא שבאמת הבן שלך עושה קשרים ובוחן הקשרים ולא רק פותר בעיות במתימטיקה. כל הכבוד לו על החשיבה שמראה גם מתימטיקה וגם הקשרי הגיוןAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-53521468434528597562013-05-03T09:44:22.427+03:002013-05-03T09:44:22.427+03:00לדעתי התשובות של הילד מאוד נבונות, אבל מצד שני - ל...לדעתי התשובות של הילד מאוד נבונות, אבל מצד שני - לא צריך סתם לרדת על מערכת שלמה בגלל שטות כזו. קודם כל - מי שלא איסטניסט יכול גם לשתות מפה לפה ולכן חצי בקבוק או חצי מימיה היו נראים הגיוניים בהחלט ואם השאלה הייתה על חיילים ולא על תלמידים. דבר שני - מדובר פה בשברים, והשאלות היפוטתיות. אגב, חלילה לא מטיל דופי בילד שענה פה על השאלות תוך שהוא מנסה להצמיד את השאלה לצורה שבה הוא מכיר את העולם, אבל יש ערך מוסף גם בלהבין שאלה היפוטתית ולא תמיד לנסות להצמיד דברים למציאות. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-19062550487619174412013-04-24T10:23:00.831+03:002013-04-24T10:23:00.831+03:00תודה רבה, תומר
יופי של פודקאסט.תודה רבה, תומר<br />יופי של פודקאסט.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11925944391713317942noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-2087282992828832882013-04-24T09:45:44.609+03:002013-04-24T09:45:44.609+03:00מה ששכחו לומר זה שהאיש המוזר הזה שגר עם אמא שלו ני...מה ששכחו לומר זה שהאיש המוזר הזה שגר עם אמא שלו ניסה וצעק בכל העולם שיש לו פתרון לבעיה וכולם צפצפו עליו מגבוה. אמרו שהוא מדבר שטויות ולקח המון זמן עד שמישהו בכלל הסכים להסתכל עליו. עכשיו הוא גאוות המתמטיקאים שאוהבים מאד להחשיב עצמם כמוזרים.<br /><br />יש עוד כמוהו שמסתובבים חופשי אבל הצד שמנגד, זה שיושב באקדמיה הוא לרוב שיכור מגאווה עצמית ולכן אטום לכל מי שאינו מהמגזר. <br /><br />נתקלתי ברבים כאלו - חבל!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-54884803046704453592013-04-23T10:14:07.491+03:002013-04-23T10:14:07.491+03:00לפני כשנה דיברתי על זה בפודקאסט
http://www.icast.c...לפני כשנה דיברתי על זה בפודקאסט<br />http://www.icast.co.il/default.aspx?p=Podcast&id=390552&cid=402362Tomerhttps://www.blogger.com/profile/01211859370092131795noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-81464030648318715712013-04-19T10:42:44.998+03:002013-04-19T10:42:44.998+03:00סתם קטנוניות והתחכמות מיותרתסתם קטנוניות והתחכמות מיותרתAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5014154846400118486.post-57747574308448745732013-04-14T11:26:00.191+03:002013-04-14T11:26:00.191+03:00ילד חכם , אין לו מה ללמוד ממורה שלא מכין את מהלך ש...ילד חכם , אין לו מה ללמוד ממורה שלא מכין את מהלך שיעורו ועובר על החומר אותו הוא מלמד, בשונה לחלוקת פיצה הרי כל אחד רוצה את החצי הגדול - האם יש חצי גדול.<br />מלמדים את התלמידים כפל וחילוק בשברים - מתי השתמשנו בזה ביום יום.<br />צריך לעשות בדיקה והגהה לחומר הנלמד<br />בתודה מראש<br />אובד עצותAnonymousnoreply@blogger.com