Wednesday, July 16, 2008

הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה קומיקס וקריקטורה

הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה קומיקס וקריקטורה

ובעברית
אנימציה -- הנפשה
קומיקס -- עלילון
קריקטורה -- ... המממ... מה באמת המלה בעברית לקריקטורה-- אני לא יודע

ב-וואינט שלחו את הקוראים להציע מלה עברית לקריקטורה

המלה הזוכה: שירבוז

10bis


הזמנתי היום אוכל דרך אתר
10bis

באתר כתוב שמשלוח מהמסדעה המדובר יעלה 10 ש"ח ושהגעת המשלוח תוך כ-75 דקות מרגע בצוע ההזמנה. ראו תמונה מצורפת








אבל מה, השעה כבר נשקה לאחת בצהריים (הזמנתי בעשר דקות לאחת עשרה) והרעב הציק לי ולחברי שהזמינו איתי

שלחתי דוא"ל לשרות הלקוחות וביקשתי שיתקשרו
במקביל גם כתבתי בצ'ט שלהם באתר את התלונה.
הנה תמליל השיחה
Chat Informationאנא חכה לתגובת נציג האתר.
Chat Informationהנך משוחח כעת עם 'tomer dan'
tomer dan: שלום, במה אוכל לעזור לך?
שלמה יונה: שלום רב, ברצוני להתלונן על השרות ש(לא)התקבל ממסעדת טנדורי: ביצעתי הזמנה לפני יותר משעתיים. האוכל לא הגיע. לטיפולכם. אודה לכם מאד אם תחזרו אלי בטלפון 057-7326360 תודה שלמה
שלמה יונה: אני מציע שתזכו את הכרטיסים שלנו -- תחשבו על פיצוי ותתקשרו אלינו לומר מה עשיתם. טוב?
tomer dan: שלמה
tomer dan: אלו השליחויות שלנו
tomer dan: האוכל מגיע ב-1:15 - 1:30
שלמה יונה: באתר כתוב 75 דקות איך הגעת למסקנה הזאת?
tomer dan: זו הזמנה מרוכזת של F5
שלמה יונה: אז?
tomer dan: מרוכזות בוקר של תן ביס משלוחים מגיעות בזמן מסוים
שלמה יונה: אני חוזר -- באתר שלכם כתוב שהם מבטיחים הגעת ההזמנה תוך כ 75 דקות.
שלמה יונה: אתה רוצה לומר שאתה מתכחש למה שכתוב באתר שלך?
שלמה יונה: אם היינו יודעים שזה יגיע בשעה הזו, לא היינו מזמינים
שלמה יונה: לסדר היום שלנו גם יש חשיבות, לא רק לשלכם..
tomer dan: אדוני כאשר זו הזמנה מרוכזת של הבוקר שעת ההגעה היא ב-1 ורבע 1 וחצי
tomer dan: כאשר אתה מזמין אחריי המרוכזת זמן המשלוח הוא 75 דקות
שלמה יונה: אנא החזר את התשלום שנגבה
שלמה יונה: לא עמדתם בהתחייבות כפי שפרסמתם
שלמה יונה: אני לא צריך לנחש מתי ההזמנה תגיע
tomer dan: נשלחת הודעה לאנשי הקשר של F5
tomer dan: לגבי זמני ההגעה במרוכזות
tomer dan: אין אפשרות לבטל את ההזמנה
שלמה יונה: אני לא מבין מה זה אומר
tomer dan: היא בדרך אלייכם
שלמה יונה: אז אל תבטל אותה -- רק תזכה את התשלום
tomer dan: גם לזכות אי אפשר, האוכל בדרך אליכם
tomer dan: יש הזמנות מרוכזות של בוקר ממסעדות בתל אביב, הזמנתכם היא מרוכזת ולכן היא תגיע ב-1 ורבע - 1 וחצי
שלמה יונה: גביתם דמי משלוח במיוחד, לא טרחתם להודיע על שעת ההגעה ובנוסף עוד כתוב במפורש שהמשלוח מגיע תוך 75 דקות. התשובה לא מקובלת בכלל!
שלמה יונה: מדוע לא כתבתם באתר שלכם שדרכו ההזמנה בוצעה את שעת ההגעה?
tomer dan: אנא המתן
tomer dan: אדוני מנהל יחזור אלייך בקשר לזה
tomer dan: סליחה על ההמתנה
שלמה יונה: אני ממתין לשיחה
tomer dan: היום ייתקשרו אלייך אין בעיה
שלמה יונה: כדי לחסוך לי המתנה לשיחה במשך שארית היום כולה, אולי תוכלו לומר לי באיזו שעה לערך לצפות לה?
tomer dan: אני לא יודע להגיד לך ברגע שהיא תתפנה היא תיצור איתך קשר
שלמה יונה: טוב, אני משער שיש לה תלונות רבות מהסוג שלי לטפל בהן...


ואני עדיין מחכה לשיחה

עדכון -- הנה דוא"ל שקיבלתי משרות הלקוחות:

שלמה צהריים טובים,
אני דיברתי איתך בטלפון והסברתי לך את מה ששאלת ומה שלא הבנת.
האחראית שלי תחזור אלייך ברגע שתתפנה.
ואתם לא חויבתם בדמי משלוח.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת,
המשך יום טוב,

שרון גינדי,
צוות תן ביס,
1-700-70-10-11 שלוחה 3



מאוחר יותר חזר אלי אדם בשם ערן שהציג עצמו כאחראי משמרת וסיפר לי סיפורים על כך שהם לא אחראים ושזאת אשמת העובדים שלנו.
זאת גישה מאד מוזרה לתת מענה בשרות לקוחות.

הנה חילופי דוא"ל בעקבות אותה שיחה תמוהה:
המכתב הראשון הוא ממני למנהלות המשרד. גם הן וגם שרות הלקוחות של
תןביס היו ממוענים:

עכשיו הסביר לי אחראי משמרת ב-10bis שזאת אחריותכן להודיע לי על הסידור המוזר של שעות ההגעה.
לא ברור לי מדוע עליכן להודיע לי דברים אלה, ולא קיבלתי על כך הודעה מהם מראש באתר בעת ההזמנה.
למיטב ידיעתי, מאז שהתחלתי לעבוד בחברה לא למדתי מכן על סידור כזה.
אודה לכן אם תעמידו את שרות הלקוחות של
10bis על טעותם ותדאגו שיתקנו את הבעיות שלהם.
את תמליל הצ'ט כבר שלחתי, נכון?

המכתב הבא בא ממנהלות המשרד בתשובה

מעולם לא נאמר לנו דבר שכזה.
אפרת – דברי בבקשה עם תן ביס שיזכו את הקבוצה. אם יש בעיות דברי איתי
תודה!

ואז התחילו תגובות בכתב מתןביס:

הי אפרת

בנוגע להזמנה של יונה שלמה ממסעדת טנדורי ב 16/7

ברצוני להתנצל על אי ההבנה לגבי מערכת ההזמנות דרך אתר תן ביס עד השעה 1100 "הזמנה מרוכזת"

אשלח לך ביום א הסבר לגבי היתרונות והחסרונות של ההזמנה המרוכזת

לגבי ההזמנה הנ"ל לפנים משורת הדין אנו נזכה כל אחד מהמחויבים בהזמנה זו ב 15%

בברכה

רוני לבינגר
מנהל מחלקת לקוחות, תן ביס
יגאל אלון 96, בית אמפא

תל אביב67891
טלפון: 1700-70-10-11 שלוחה 45
נייד: 054-4986994
פקס: 03-5630101

roni@10bis.co.il

www.10bis.co.il


והנה תגובתי לאחר שמנהלת המשרד שלחה לי את התגובה שלעיל

אפרת שלום.

התשובה מקוממת!

כל עוד שהסידור ידוע רק לבעלי האתר ולא למשתמשים וכל עוד הם מטעים את המשתמשים בכך שהם כותבים באתר פרטים מסויימים ואז פועלים לפי סידור אחר הם טועים, הלקוח צודק ולכן הם צריכים להתנצל ולפצות שלא "לפנים משורת הדין".

מה שהוא כותב לך בעצם זה שהוא לא מודה שיש לו בעיה אלא שהוא ממש ממש נחמד ועושה לך טובה כדי שתהיי בשקט.

שלמה

את התגובה שלי היא קידמה לתןביס ושוב קיבלנו תגובה

שוב שלום

אנו מתנצלים שהאינפורמציה באתר בזמן ביצוע ההזמנה לא היתה נהירה וברורה דיה.
אנו נזכה כל אחד מהמזמינים ב 15% מגובה ההזמנה
אנו נדאג להעביר בתחילת שבוע הבא הסבר על ההזמנה המרוכזת בכדי שהסידור יהיה ידוע לכולם
שבת שלום

רוני לבינגר
מנהל מחלקת לקוחות, תן ביס
יגאל אלון 96, בית אמפא
תל אביב67891
טלפון: 1700-70-10-11 שלוחה 45
נייד: 054-4986994
פקס: 03-5630101

roni@10bis.co.il

www.10bis.co.il