Thursday, November 8, 2007

מכתב ליו"ר ועדת הערר בנוגע לתורן אנטנות סלולריות בכפר יונה

בהמשך למה שכתבתי לפני מספר ימים הנה מכתב ששלחתי בפקס זה עתה. מיכל כתבה אותו
לכבוד: מר שוקי עמרני
יו"ר ועדת הערר המחוזית לתכנון ובנייה

הנדון:תורן אנטנות סלולאריות בכפר יונה

שלום רב,

אני פונה אליך בקשר לתורן שאישרתם לבנייה בחלקה בדרומי של כפר- יונה.
בעלי, אני ושלושת ילדינו הקטנים עברנו לגור כאן לפני כשנה, אל שכונה ירוקה ויפה בה אנו רואים את עתידינו.

תורן עצום זה שאמור לשאת עליו ציוד פולט קרינה (השמועה מספרת על 24 אנטנות וארבעה תופים) הוא, לפי הנתונים גם הגבוה בארץ מסוגו. התורן אמור להיבנות בסמוך מאוד לשכונות המגורים בחלקה הדרומי של כפר יונה. הקמתו והפעלתו יש בה, כך אנו חוששים, סכנה לבריאותינו, וכמו כן תכער את המקום בו אנו גרים ותעצור את התנופה כאן באזור (מי רוצה לעבוד לגור בשכונה שליד האנטנה?!). גם אם קיים רק ספק שהתורן יסכן את בריאותינו, מדוע לקחת סיכון כה גדול ולהעמיד את ילדינו תחת ניסוי מדעי? באזורים רבים הנמצאים בקרבת אנטנות סלולאריות נמצאו חולי סרטן רבים. מדוע להצטער בעתיד לכשיוכח קשר בין השניים?

כמו כן, כבר ישנו תורן במטע זה הנמצא קילומטר בערך מדרום לשורה הראשונה של הבתים כך שניתן אולי להעמיס עליו אנטנות נוספות ולהימנע מהקמתו של תורן עצום בגודלו נוסף.
איננו יכולים שלא לתמוה כיצד אושרה הקמת התורן מבלי שיידעו אותנו על מהלך בקשת האישורים, מבלי שניתנה לנו האפשרות להתנגד ומבלי שעמדתנו תיוצג בועדת הערר.

אני מבקשת ממך לעצור את הקמת התורן. אנא חשוב האם היית מאשר תורן כזה לו היה נבנה מול ביתך. האם היית מסכן את משפחתך? לא מוצו כל האפשרויות לבחירת מיקום אחר לתורן – כזה שלא יעמיד אותנו במצוקה. אנו יודעים שיש לך את הכוח לבטל את ההיתר.

בכבוד רב,

מיכל יונה
נחל משושים 12
כפר- יונה

Players in the XML and Web Services Firewall and Application Delivery Controller markets

XML and Web Services seems to be very hot as the big players are doing shopping:


Other noticeable players in this market for a while now are:

Career killers

I have a list of things worth doing and things worth not doing when it comes to how to do well at work or how to maintain and promote my career. I came across 10 career killers to avoid at computerworld's career section. I find the article to do a good job in pin-pointing some important aspect of career management.