Sunday, July 8, 2007

F5 Networks @ אנינים, דרך הים 33, חבצלת השרון

היום בצהריים היה מפגש גיבוש של עובדי
F5 Networks
ב"אנינים" ביישוב חבצלת השרון


בתכנית: גורמה צרפתי איטלקי עם השף עדי שוורץ


אנחנו היינו צריכים להאזין להסברים על אופן ההכנה, להתחלק לצוותים ולהכין את הארוחה בעצמנו. לבסוף גם היינו צריכים לאכול ממעשה ידינו. היה נחמד.


הנה כמה מאמרות הכנף של השף עדי שוורץ:



  • "חסר הגיוניות" -- הוא השתמש בביטוי הזה כשרצה לומר שמשהו הוא חסר הגיון.

  • "מתווך זמן" -- משום מה הוא כינה בכינוי הזה את המשך החימום והבישול של הבשר גם לאחר הוצאתו מהאסכלה (מנגל, בלעז), מהמחבת או מהתנור.

  • "מיישנים: דאבל י', ש', ו', ן'" -- הוא רצה להדגיש את האיות של הפועל מיישנים. זה שיצאה לו מלה אחרת באיות... זה לא חשוב :-)

  • "כולם שוטפים ידיים ביין וסבון" -- אמר והכריז כשהסביר את חשיבות שטיפת הידיים טרם הכנת הארוחה. לא שיצא יין מהברזים בכיורי הרחצה...

  • "לא מורידים שומן מהבשר. שומן זה טעים וזה חלק מהבשר. מי שלא אוהב בשר שיאכל עוף" [תודה לאורית שהזכירה לי את הפנינה]


התמונות זמינות באתר http://yeda.cs.technion.ac.il/~yona/f5_tlv/

מקווה בשביל המקום שיתקנות את שגיאות הכתיב הרבות והצורמות (גם את השגיאות במרכיבי המתכונים) במתכונים שהם מדפיסים. זה ממש לא מכבד אותם.



























Schema composition and namespace coercion

Following my previous post on XML Schema composition problems, from yesterday, I'm still working on these problems. Due to lack of helpful response on xmlschema-dev about this (except for the kind response of Paul Kiel, who tried helping from a schema author's point of view), I posted the issues on xml-dev too, hoping to get practical help. Let's see what happens.