הלכתי עם שני חברים לגאראז' -- מכון כושר ברמת החי"ל בתל אביב.
ביקשתי לקבל פרטים על המקום ומחירים כדי להחליט אם כדאי לי להרשם.
הפקידה בקבלה לא נתנה לי עלון ולא נתנה מחירים ודרשה שאמלא לה טופס עם פרטים אישיים ושאלון.
התפלאתי, מדוע עלי למסור פרטים אישיים כדי לדעת כמה עולה להרשם או מה יש למקום להציע
אז הגיעה פקידה אחרת ודיברה אלי בתקיפות והסבירה לי שאני נראה לה באנטי וכולי. עניתי שאני דווקא מלא כוונה טובה להתטרף אבל ללא פרטים לא אוכל לקבל החלטה כזאת
אחרי התעקשותה לקבל שם וטלפון (שם דוקא נתתי בשמחה מיד אחרי שאמרתי שלום, עוד בתחילת המפגש) ועוד פרטים כמו כתובת ומקום עבודה קמתי שאלתי אותה "האם גם כשאת הולכת לקנות נעליים שואלים אותך כ"כ הרבה שאלות לקבלת פרטים אישיים במקום לעזור לך בקנייה?!" היא לא נעתה ואני פשוט הסתובבתי והלכתי
ביקשתי לקבל פרטים על המקום ומחירים כדי להחליט אם כדאי לי להרשם.
הפקידה בקבלה לא נתנה לי עלון ולא נתנה מחירים ודרשה שאמלא לה טופס עם פרטים אישיים ושאלון.
התפלאתי, מדוע עלי למסור פרטים אישיים כדי לדעת כמה עולה להרשם או מה יש למקום להציע
אז הגיעה פקידה אחרת ודיברה אלי בתקיפות והסבירה לי שאני נראה לה באנטי וכולי. עניתי שאני דווקא מלא כוונה טובה להתטרף אבל ללא פרטים לא אוכל לקבל החלטה כזאת
אחרי התעקשותה לקבל שם וטלפון (שם דוקא נתתי בשמחה מיד אחרי שאמרתי שלום, עוד בתחילת המפגש) ועוד פרטים כמו כתובת ומקום עבודה קמתי שאלתי אותה "האם גם כשאת הולכת לקנות נעליים שואלים אותך כ"כ הרבה שאלות לקבלת פרטים אישיים במקום לעזור לך בקנייה?!" היא לא נעתה ואני פשוט הסתובבתי והלכתי