Wednesday, October 6, 2010

התחלתי לעבוד באאוטבריין


התחלתי לעבוד באאוטבריין (http://www.outbrain.com/) בתפקיד של מפתח אלגוריתמים. אני עובד עם אנשים מרשימים ומוכשרים.
החבר'ה נחמדים ביותר ומקבלים אותי יפה.
יש לי הרבה מאוד ללמוד ואני מוצא את הפרטים מעניינים.
ביום שישי יש יום כיף לעובדים ולמשפחות. תהיה לי הזדמנות לפגוש באנשים עם המשפחות ולהם איתי.
בתור תרגיל, התקנתי את היישומון של אאובריין (נסו להוריד אותו ליומן הרשת שלכם) ביומן הרשת שלי. עכשיו אפשר למצוא המלצות בסוף כל קטע שאני כותב.

בינתיים אני מבחין בכמה החטאות בתמונה וברלוונטיות לתוכן וברלוונטיות אלי כגולש. אני יכול להסביר את זה בתעבורה שהיא כרגע מעטה שיש לי כאן שאינה מאפשרת מדגם טוב על העדפות הגולשים ועל העדפותיי שלי בעצמי וגם לעמים התוכן בקטעים שאני כותב בעצמי (שלא לדבר על התמיכה בעברית שנופלת בנתוח הלשוני מזאת של שפות כמו אנגלית).

נו... יש לי מה ללמוד ומה לשפר.

לעבודה.





No comments:

Post a Comment