Monday, April 6, 2009

סיפור קצר שאביב כתב

(לא נגעתי בכתיב ובסגנון, ככה קיבלתי את הסיפור מאביב)

אח חדש / אביב יונה


זה התחיל ביום ראשון כשיואב עם עיניו החומות ואימו ישבו על הכיסאות המתנדנדים בחוץ כשלפתע ראה יואב שאימא השמינה (יש לה תינוק בבטן).
אז שאל אותה: "אימא, למה את השמנת?" אימא: "יש לי תינוק בבטן!" "אההה... אמר יואב כי אנשים לא משמינם ככה סתם. וגם כי את השמנת פתאום".
כשנולד האח קראו לו יותם. אמר יואב: "יו איזה תינוק חמוד!" ולטף את ראשו של יותם. ומיד אימא אמרה: "כמו שאומרים הגדולים: זו אהבה ממבט ראשון" וכשיותם היה בן שנה אבא ואימא הקדישו ליואב פחות תשומת לב וכל פעם שזה היה קורה יואב היה מסובב את גבו ויושב בפינה. כשיותם היה בן שלוש הוא ויואב היו "גיבורי על" היה ממש אפשר לראות שהם "גיבורי על" כי הם היו מתנדנדים על הוילון וכמעט קורעים אותו. יום אחד יואב התנדנד על וילון וניפצע. יותם אמר לאימו שיואב נפצע ושצריך לקחת אותו לבית החולים. אמא, אבא ויותם נסעו לבית החולים עם יואב כדי לברר אם יש לו שבר ברגל. בבית החולים ד"ר חיים אמר: "למזלכם אין לו שבר ברגל אבל הוא לא יוכל ללכת יומיים". בשני ימי ההחלמה כול כיתה ג'2 באה לבקרו והם שלחו לו הרבה מכתבים בערך 50 כול ילד 2 מכתבים. יואב החלים וכשהוא נכנס לכיתה זרקו עליו פרחים ונתנו לו סוכריות והוא היה מאושר.

No comments:

Post a Comment