כתבתי לפני כמה ימים על כך שבמסעדת הג'ירף ברחוב הברזל בת"א באופן קבוע מעגלים כלפי מעלה 5 אגורות בתשלום גם שאינו במזומן אלא בכרטיס חיוב (במקרה שלי מדובר בכרטיס 10bis).
פנייתי למועצה לצרכנות ככל הנראה נשאה פרי כי התקשרו עמי משם ועורכת הדין שלהם אמרה שהעניין יועבר למועצה לצרכנות שם ידרשו בכתב מבית העסק לתקן. היא גם הציעה לפנות בתביעה ייצוגית. אין לי עניין בתביעה ייצוגית (בטח רק טרחה) אבל מי יודע...
העיקר שיפסיקו להציק עם הגניבות הקטנות בתשלום.
הרי ממילא יכלו להחליט שם שהמנה יקרה יותר וגמרנו...
אינני מבין את כל המשחק הזה.
נחכה ונראה מה יעלה בגורלו של העניין. אחרי הפסח אולי דברים ישתנו ואולי לא...
זה עתה חזרתי ממסעת הג'ירף ואין חדש תחת השמש. לא רק זאת אלא שהמלצר גער בי כשהסבתי את תשומת ליבו (שוב) לעניין העיגול והבעייתיות, שכך המחשב מוצא ו-זהו!
אני מקווה שהם ייקנסו ע"י המועצה לצרכנות ויוכרחו לתקן את הכשל, אך יש לי תחושה שלמועצה לצרכנות אין יכולת אכיפה. נחכה ונראה.
פנייתי למועצה לצרכנות ככל הנראה נשאה פרי כי התקשרו עמי משם ועורכת הדין שלהם אמרה שהעניין יועבר למועצה לצרכנות שם ידרשו בכתב מבית העסק לתקן. היא גם הציעה לפנות בתביעה ייצוגית. אין לי עניין בתביעה ייצוגית (בטח רק טרחה) אבל מי יודע...
העיקר שיפסיקו להציק עם הגניבות הקטנות בתשלום.
הרי ממילא יכלו להחליט שם שהמנה יקרה יותר וגמרנו...
אינני מבין את כל המשחק הזה.
נחכה ונראה מה יעלה בגורלו של העניין. אחרי הפסח אולי דברים ישתנו ואולי לא...
זה עתה חזרתי ממסעת הג'ירף ואין חדש תחת השמש. לא רק זאת אלא שהמלצר גער בי כשהסבתי את תשומת ליבו (שוב) לעניין העיגול והבעייתיות, שכך המחשב מוצא ו-זהו!
אני מקווה שהם ייקנסו ע"י המועצה לצרכנות ויוכרחו לתקן את הכשל, אך יש לי תחושה שלמועצה לצרכנות אין יכולת אכיפה. נחכה ונראה.
No comments:
Post a Comment