Sunday, November 2, 2008

סופ"ש עמוס בפעילות

יום שישי:
  • לקחתי את אביב לבית הספר
  • צילמתי כל הבוקר בגן של סיון (גם היתה קבלת שבת ומסיבת שתילה). [תמונות וסיכום]
  • קניתי בשרונית דגים לנו ולמשפחה
  • החזרתי את אביב מבית הספר
  • נסעתי עם אביב ליער אילנות שם התקיים יום גיבוש של הכתה. [סיכום ותמונות]
  • נסענו להורים של מיכל למפגש משפחתי (+הדגים מהבוקר)
  • עצרנו אצל הורי לכמה דקות
  • חזרנו הביתה עייפים (כולם נרדמו, חוץ ממני שהייתי צריך לנהוג...)

יום שבת:

  • קדחתי ותליתי את השלט עם שם המשפחה על גדר הכניסה לחצר הקדמית, שהכין אביב. (ניר "עזר" לי...)
  • קדחתי ותליתי מנורת שמן יפה שמיכל קיבלה, בכניסה לבית. (ניר "עזר" לי...)
  • קדחתי ותליתי קולב גדול לכל התיקים של מיכל. (ניר "עזר" לי...)
  • קדחתי ותליתי מדפים בפינות העבודה והשעורים של הילדים במרתף (סיוט! לא כיף לקדוח בבטון מזויין). (פה כבר ניר הפריע הרבה יותר ממה שהוא עזר אז ויתרתי על עזרתו האדיבה).
  • הכנתי ארוחת דגים (דניס בגריל), ותוספת של גזר גמדי מוקפץ עם קנמון. מיכל הכינה אורז מלא טעים עם פלפלים.
  • צנחתי לישון
  • העלתי את התמונות מארועי אתמול לאינטרנט
  • סחטתי מיץ פירות לכולם, במסחטה ידנית. ברפרטואר: אשכוליות, רימונים, תפוזים, קלמנטינות ושילובים שלהם. (ניר "עזר" לי...)
  • הכנתי בצק לפיצה ופיצות לארוחת ערב (אני דווקא אכלתי סלט)
  • גמר היפה והחנון (נמרוד ורוקסן ניצחו)
  • לילה טוב...

No comments:

Post a Comment