Tuesday, May 26, 2009

בעד תחיית העברית ותחיית המתמטיקה מאת תלמה גביש

אני רוצה לתת קישור למאמר מאד מעניין ומאד מחכים (וגם מאד ביקורתי) של תלמה גביש. הנושא הוא הוראת מתמטיקה בבתי הספר בארץ, מה עושים ומה לא עושים ומה יש לעשות, במיוחד בכל הקשור לקשר שבין שפה לבין המתמטיקה. אני מזדהה עם הכתוב ומוצא את הטענות ואת ההצעות מאד הגיוניות ומאד מתבקשות.

גילוי נאות: אני בקשר עם הגברת גביש ולומד ממנה רבות גם באמצעות הפורום של מתמטיקה יסודית בתפוז וגם ממאמריה באתר שלה וגם מהאנשים המיוחדים בעמותה לקידום החינוך המתמטי לכל וגם מהקשר באופן פרטי איתה בדוא"ל ובטלפון. ובנוסף, אני מלמד את הילדים בבית בעצמי לפי השיטה של מתמטיקה יסודית (אני מנסה לשכנע את המועצה בכפר יונה לעודד את השימוש בשיטה בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים... בינתיים לא כ"כ מצליח לי... אני מקווה שזה עוד יצליח).

הנה הקישור: http://web.macam98.ac.il/~talma_g/meshupar.htm

1 comment:

  1. תודה רבה, מעניין מאוד. מעניין מאוד מאד.

    ReplyDelete