Monday, March 23, 2009

חידושי מילים מהעת האחרונה

רגע של עבריז...

זוֹלגָה

תוכנה שמנצלת בהדרגה יותר ויותר זכרון בלי לשחרר אותו עד שאין ברירה אלא להרוג אותה דרך מנהל היישומים.

"אוף, האינטרנט אקספלורר הזה הוא כזה זולגה!".

"בוס, אני לא יכול לעבוד עם כל אופיס פתוח, הזולגות האלה יהרגו לי את המחשב."

[דורבנות]

שתוקבק

טוקבק (תגבוב) שבא להשתיק את כותב המאמר או את אחד הטוקבקיסטים האחרים.

הלחם של המילים "שתוק" ו-"טוקבק".

"איזו כתבה דבילית! הכותב לא מבין כלום… שלחתי לו שתוקבק שיחשוב פעמיים לפני שהוא כותב."

"ראיתי איזה שתוקבק רשמו לו? אני שונא את אלה שמשתקבקים בלי לקרוא עד הסוף."

[דורבנות]

חופנה

קבוצת פריטי הלבוש שנועדו לרחצה ולשיזוף.

תרגום עברי למונח Swimwear.

הלחם של "חוף" ו-"אופנה", עם רמיזה לחפינת האיברים בצורה הדוקה.

"רותי, קיבלתי אתמול את קטלוג החופנה של תלתן הלבשה! לא תאמיני, הביקיני המנומר חזר לאופנה!"

"יש סייל על חופנה, בדיוק הזמן לקנות בגדי ים לקראת שנה הבאה."

[דורבנות]

אָיי-פּוֹץ

אדם מעצבן שכל חייו סובבים סביב גדג'טים.

האיי-פוץ יחליף, ישדרג וירכוש מכשירים עם סוללה נטענת ללא הפסקה. הוא יתעמק בביקורות על מכשירים חדשים, יביע את דעתו בטוקבקים של אתרים טכנולוגים ויסתובב עם כל מיני פולטי קרינה תלויים על החגורה שלו.

- "אה, מה הבעיה, אני מחבר את הנוקיה שלי ל-GPS ועם ה-IR אני רואה על האיי-פוד החדש שלי את כל מה שיש לי על המצלמה הדיגיטלית דרך הבלקברי והחיבור האלחוטי של הלפטופ, ואפילו אני לא צריך כרטיס נוסף."

- "בחיי מושיקו את כזה אי-פוץ שאני תיכף מוריד לך כאפה"

[דורבנות]

No comments:

Post a Comment