Wednesday, March 18, 2009

ספרי הילדים של דב אלבוים




שני ספרי ילדים שכתב דב אלבוים, ומאוירים ע"י דיויד הול שקניתי לילדים בהזדמנויות שונות הם:




מצחיק שאת דב אלבוים אני מכיר מהטלוויזיה מתכניתו על פרשת השבוע, ובעיקר נחקק בזכרוני הארוח של אברום בורג בתכנית על קרע ספרו של בורג לנצח את היטלר. איכשהו כמה ימים אחר כך בחנות ספרים ראיתי שיש לאלבוים ספר ילדים וכשקראתי בו בחנות אהבתי מאד את הסגנון וקניתי לילדים. כשראיתי לפני מספר שבועות שיש לו ספר חדש קראתי גם אותו בחנות וקניתי אותו (אע"פ שהחלטתי שכנראה אקנה אותו עוד לפני שקראתי רק בגלל השילוב של המחבר והמאייר).



שני הספרים מומלצים מאד והילדים מאד נהנים לשמוע אותי מקריא אותם להם. השפה יפה, הסיפור חכם אבל לא מתחכם ולא מתחנחן. אני אוהב את זה. אני נהנה לקרוא בספרים האלה לילדים לא פחות מאשר הם נהנים להאזין לסיפור ולהביט באיורים.



מומלצים!





יעל דר על האריה הרעמתן והג'ירפה גם באתר הארץ.



חגי דגן ותמר שטרנפלד על זאביק התמנון והסוסון אפרים באתר הארץ.











[אני ממליץ מאד לקרוא קריאה שלמה ומלאה את ספרי הילדים לפני שאתם קונים להם בחנות. בספרים האלה קל מאד לקרוא מכריכה לכריכה בכמה דקות ולהתרשם אם הספר ימצא חן בעינינו בתוכן, בציורים וגם, ולא לזלזל בזה, בהנאה שבקריאה ממנו לילדים, שוב ושוב ושוב]

No comments:

Post a Comment